Sunday, May 16, 2010

CROCS JIBBITZ


Skarang ni dh jd satu fenomena kat mane2 jer seluruh dunia especially kat mesia, mane2 you all pegi mesti nampak org pakai sandal crocs (ori ke tak xtau laa plak ehehehehe)...sebagai salah satu aksesori kat sandal crocs dieorg, ade mcm2 jenis button yg dieorg letak nk bg sandal dieorg nampak lagi fancy mcm gambar kat bwh ni...this what we call JIBBITZ!!!!!



"Kepada peminat2 jibbitz Crocs...saya menyediakan beberapa design yang chomel dengan pelbagai karektor...harganya juga murah...anda boleh click pada gambar untuk ENLARGE..."

BARU!

CJ065-CJ112


"Bagi tidak mengelirukan customer saya, ingin saya nyatakan...produk ini adalah 1st grade replika...100% satisfaction guarantee...Mmg takde bezanya, sebab saya juga ada beberapa original jibbitz...ia sangat kukuh. Yang penting, anda mesti tahu cara bagaimana nak LEKATKAN dan MENGELUARKAN jibbitz ini daripada Crocs anda...! Jika tidak, jibbitz yang Ori pun boleh rosak....:P"


MACAM MANER DENGAN HARGENYEH???

Sangat murah :)

1 Unit = RM 3.00

4 Unit = Rm 10.00 ( Jimat dah RM 2...murahkan ??)


"Lagi banyak beli, Lagi banyak penjimatan yg anda dapat.....Sila hubungi saya!"

*Jika pembelian melebihi 24 unit = FREE 5 crocs jibbitz !

**Jika pembelian melebihi 50 unit = Harga istimewa RM 2.00/each +FREE Postage + FREE GIFT!


Kos Penghantaran (Shipping Cost):

10 unit ke bawah = RM 3.00 (Pos Malaysia untuk semenanjung Malaysia)

25 unit ke bawah = RM 5.00 (Pos Malaysia untuk semenanjung Malaysia)

*Bagi Pos Laju & Pos Express, saya akan buat atas permintaan.


Macam Maner Nak Order nih??

Untuk memudahkan anda semua...sila buka page BUY & SHIP


No comments:

Post a Comment